Blackstone Campagne

Blackstone voert aansprekende campagne

De campagne van Blackstone voor de voorjaar- en zomercollectie 2012, met Arie Boomsma en Hanna Verboom, is een zeer aansprekende en geeft goed aan waar het in de collecties van Blackstone om draait. De keuze voor deze twee celebrities toont aan dat Blackstone zich richt op een jong en trendy publiek, dat ergens voor staat en duidelijke keuzes maakt. Arie Boomsma is een oude bekend in de campagnes van dit Nederlandse schoenenlabel. Hannah Verboom echter niet. Zij is aangetrokken om meer aandacht te vragen voor de damescollectie van Blackstone.

Blackstone werkt samen met Arie Boomsma en Hannah Verboom

Arie Boomsma, geboren in 1974, heeft in de loop der jaren snel naam gemaakt als televisiepresentator en schrijver. De afgelopen jaren presenteerde hij actualiteiten- en maatschappelijke programma’s voor de publieke omroep. Hanna Verboom maakte in eerste instantie naam als model en presentatrice, maar de laatste jaren vooral als actrice. Tevens is ze medeoprichter van een organisatie die geld inzamelt om kleinschalige hulpprojecten in het buitenland te financieren.
De lentecampagne 2012 laat Boomsma en Verboom zien in een backstage setting, voorzien van leren bank, gitaar en uiteraard de nieuwste Blackstone schoenen. Hanna Verboom kiest onder andere voor het model DL45 lion en de DL39 in ember. Arie de DM51 in ember en de DM51 in de kleur taupe. Stuk voor stuk stoere modellen, die passen bij de rocksfeer die de campagne uitstraalt. Het is duidelijk dat Blackstone zich wil profileren als een merk voor actieve mensen met hart voor dat waar ze mee bezig zijn.

Blackstone al langer in zee met Arie Boomsma

Arie Boomsma figureert al langer in de campagnes van Blackstone. Zo was hij ook te zien in de campagne voor de herfst- en wintercollectie van 2011. Hier is hij op en top de man die geniet van het outdoor leven, voorzien van comfortabele Blackstone laarzen met robuuste profielzool en gevoerd met zuivere schapenwol. De signatuur van Blackstone als merk voor werkschoenen is hier goed zichtbaar. Dit geldt ook zeker voor de campagne van het voorjaar van 2011, waarin Boomsma figureert in het shipdock Amsterdam. In deze campagne toont hij diverse herenmodellen in leer en su├Ęde in de trendy kleuren van 2011.

Gezegd moet worden dat Boomsma en Verboom een waardige vertegenwoordiger zijn van de Blackstone stijl, een stijl voor stoere mannen en vrouwen.